Strona główna

niedziela, 6 listopada 2011

Pewien stosik

Już jakiś czas temu zrobiłem zdjęcie tego stosiku, ale umieszczenie go na blogu zawsze odkładałem na później. Wreszcie się zmobilizowałem, by to zrobić. 


Idąc od góry mamy:
  1.  „Świat Rocannona” i „Planeta Wygnania” Ursula Le Guin – oba tomy wchodzą w skład cyklu Ekumena. Zupełnie nieplanowane nabytki. Książki chciałem oczywiście przeczytać, ale do ich zakupu mi się nie spieszyło. Tylko, gdy zobaczyłem je na półce w księgarni z nalepką -50% nie miałem, nad czym się zastanawiać.
  2.  „Nazwanie Bestii” Mike Carey – dalsze przygody Feliksa Castora. O książce wspominałem już przy okazji poprzedniego stosiku. W międzyczasie zdążyłem ją przeczytać.
  3.  „Niebieski Księżyc” Connie Willis – kolejny zbiór opowiadań tej pani, który pochodzi z wymiany. Poprzedni tom czytało się dobrze, ale nie był zbyt rewelacyjny. Zobaczymy jak będzie tym razem.
  4.  „Król Bezmiarów” Feliks W. Kres – drugi tom Księgi Całości. O pierwszej części pisałem tutaj.
  5.  „Elantris” Brandon Sanderson – książkę tę również już przeczytałem. Bardzo ciekawy pomysł, ale książka niepotrzebnie rozwleczona na tyle stron.
  6.   „Samo Ostrze” Joe Abercrombie – o tej pozycji słyszałem wiele dobrego, mam nadzieję, że się nie zawiodę.
Oprócz tych książek zdobyłem jeszcze „Grombelardzką legendę tom 1" Feliksa Kresa oraz „Urth Nowego Słońca” Gene Wolfe'a, którą dostałem od mojej Sylwii. Mając ostatni tom „Księgi Nowego Słońca” mam zamiar przeczytać ten cykl ponownie, tym razem znacznie uważniej. Jednak mam tyle świetnych książek do przeczytania, że nie wiem, kiedy to nastąpi.

Natomiast w najbliższym czasie na pewno kupię ”Strach mędrca” Patricka Rothfussa oraz „Taniec ze smokami” G.R.R. Martina. Również w kolejce do kupienia jest „Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa”. Obejrzałem ostatnio serial „Sherlock”, który tak mi się spodobał, że nabrałem ochoty, by przeczytać jakąś powieść o sławnym detektywie.

1 komentarz:

  1. "Król Bezmiarów" - no nareszcie u kogoś w stosiku pojawia się Księga Całości ;)

    Moim zdaniem Elantris wcale rozwleczony nie był, bardzo dobrze się czytało choć rozdziały dotyczące Raodena w moich oczach przyćmiewały te o Hrathenie jak i dotyczące Sarene. U mnie za jakiś czas pojawi się wpis o Elantris ;)

    Co do reszty stosiku to nic z nich w planach nie mam póki co.

    OdpowiedzUsuń